·517 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Kasım 2024 11:38 Bu kitabı bu kadar geç okumak bir miktar üzsede her şeye rağmen okumuş olmak mutlu ediyor. İnsana hem çok güzel hissettirip hemde hissettiklerinden pişman ettiren karekterlerin olması kötü ama martin eden’ı tanıdığıma çok sevindim bende çok güzel duygular uyandırdı sonu kötü bitsede mükemmel bir okuma deneyimiydi.