Kitaplarını okumayı en sevdiğim yazar.Türlü meraklarla sayfaları çevirdiğim diyaloglarını güzel tebessümlerle okuduğum bir eser oldu. Vicdan,ahlak,saygınlık gibi kavramların ne denli ikiyüzlü olabileceğini gösteriyor. Yaşadığı sınıfsal düşüşte bedeninin ve zihninin yorgunluğuna teslim oluyor. Keşke böyle son bulmasaydı dediğim nadir kitaplardan.