Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 04 Kasım 2024 00:00 Melody'nin hikayesi çok hüzünlü. Çok zeki bir kız ama hastalığından dolayı kendi içerisine hapsolmuş durumda. Aklında binlerce düşünce var ama konuşup bunları kimseye anlatamıyor. Anlatmaya çalıştığı zamanlarda da çevresindeki insanlardan beklediği karşılığı alamıyor. Ailesine onları ne kadar sevdiğini söyleyemiyor. En büyük isteği de normal birisi olabilmek. Aklımda özellikle kalan kısım Melody'nin balığı Ollie. Kendisini fanusta, sahte dalların ve taşların arasında yaşayan bir balık gibi görmesi, asla denizi göremeyecek olması beni çok etkiledi. Balığının yaptığı gibi yapmayı da düşünüp ona hak da vermişti. İnsana müthiş bir empati yeteneği kazandıracak bir kitap olduğunu düşünüyorum.