Prag Mezarlığını bitirebilmem yıllar almıştı fakat bitirinceki duyduğum hayranlıkla Gül'ün Adı'nı aldım. Ortaçağ hristiyan dünyasını bilmeyen benim için, Gül'ün Adı daha da zor bir kitap oldu, digeri kadar zevk vermedi. Ama Umberto Eco okumaya devam edeceğim.