·356 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Kasım 2024 12:41 Kitabın ekseninde döndüğü 'betrize' kavramı, şimdiye kadar okuduğum bilimkurgu kitaplarından farklı bir noktaya değinmiş. 'Başkaldıran' ya da 'boyun eğen' bir irade söz konusu değil, bu ikisini de yapamayacak bir toplum elde edilmiş. Kitabın ana karakteri olan astronot, kitabı okuyan okuyucu gibi, oluşturulan bu düzeni anlama ve içselleştirme çatışması içinde. Bu nedenle bir noktadan sonra karakterle özdeşleştiğinizi fark ediyorsunuz. Astronotun uzaydaki anılarını okurken olaylara birinci elden şahit olmuş gibi hissettim, beni aşırı etkiledi. Genel itibariyle keyifli bir kitaptı. 10/10 Okuyun pişman olacağınızı sanmam