Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Kısacık bir kitap, isminden de anlaşılacağı üzere on çocuk kimdir, aslında yok mu, derken bir oturuşta da bitiyor. Kitabın ismi bu olunca konusuna dair yazacağım hemen hemen her şey sürprizbozan bir cümleyi barındıracağı için vazgeçtim. Kapağına baktığınızda merak ediyorsanız kesinlikle okuyun.
Kapağına bakıp kitabı yargılamayın derler ama ilk defa bunu yapın diyorum.
Bana gelince... Ben sevdim:) Sonbaharda okuduğum kitapların ağırlığı uzakdoğu yazarlarından ya da konularından oldu çoğunlukla & o dinginlik, aksiyonsuz da olsa merak unsurunun hep canlı olması durumu bana iyi geldi.
Önerimdir -.-