·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2024 23:59 Bayıldım. Stephen King bu kitabında asla salt korku unsurlarına bel bağlamamış. Burada çok iyi anlatılmış bir aile draması var. Kurgusal bir hikaye okumaktan çok bir ailenin başına gelmiş gerçek ve bir o kadar da vahim bir hikayeye tanık olmak gibiydi. Üstelik kitap inanılmaz akıcı bir dile sahip. Kitabı biraz okumak için elime aldığım her seferde farkında olmadan sayfalarca okurken buldum kendimi. En çok da karakterlerin aklından geçen ama dillendirmedikleri düşüncelerin paragraf aralarında yer almasına, King'in, eleştirilerini sıralarken ya da insan zihninin en karanlık yerlerine ışık tutarken cesur davranmasına ve birtakım kaygılarla anlatımını sansürlememiş olmasına bayıldım.