Gerçekten yaşanan korkuyu çok iyi okura geçirmiş Zweig yine. Kısa bi kitap 40. sayfadan sonrası extra akıcıydı bir okunuşta bitebilir. Zweig'a başlamak için Korku'yu ya da Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu önerebilirim. Zevkle okuduğum yazarlardan,özlemişim Zweig okumayı
Spoiler_
Fritz'in affediş tarzı mı desem yoksa merhameti mi desem bilemedim ama gerçekten duygulandırdı