bence son kararı ben vermeliyim😌ben de ilk hangisinden başlasam diye baya kararsız kalmıştım sonra suikastçının hançerinden başladım(şu an okuyorum)ve bence daha iyi oldu çünkü mesela cam şatoda sadece adlarını duyacağımız karakterleri en azından suikastçının hançerinde tanımış oluyoruz ve ilk cam şatoyu okuyup sonradan novellayı okumak istemezdim ben açıkçası çünkü daha önceden yaşanmış olayları anlatıyor ve seri heyecanlı bir şekilde devam ederken araya novella sıkıştırılınca sıkıcı oluyor bence o yüzden ilk suikastçının hançerini okuyup evreni ve karakterleri tanıyınca bence her şey daha anlaşılır olur(daha ilk kitabı bile bitirmemiş biri olarak bu yorumu nasıl yapma hakkını buluyorum ben de bilmiyorum🫠)