kitabın ön sözünde mehtap Altan için imge kraliçesi demiş birisi. mehtap altan zorlamış sanki kendisini bu imgeleri kullanmak için. kitapta hiçbir anlam bütünlüğü göremedim. hani bazı kitaplarda ileti olarak paylaşacağın seni etkileyen birkaç çarpıcı söz olur ve değerlidir hani senin için,tadı damağınızda kalır hani nasıl bir lezzettir o. İmgenar sokağında da galiba mehtap Altan bunu yapmaya çalışmış. olmuş mu derseniz bence olmamış. bana hitap eden bir kitap değil. abartılı süslemeler karmaşıklıklar. bunlar şahsi kanaatimdir. okumak isteyen farklı pencereden bakan arkadaş olur belki. onlara iyi okumalar dilerim. kitapla kalın.