·288 syf.····Okunma: 06 Kasım 2024 23:02 Okurken ben cok sıkıldım . Kitap zulüm oldu diyebilirim . Kötü kitap değildi tabi ki fakat benim karakterimdeki biri için yanlış tercihti. Kitap şöyle ..
Youngju diye bir karakterimiz var roman onun üzerine dönüyor. Bir çok tanıştığı insanlarla kitapevin de yaşam öyküleri kesiyor ve buradaki kitapevi adeta sığınak .
Ben karakterle bağ kuramadım. Çok duygu hissetmedim . Olaylar çok durağan ilerledi ve karakter sakin . Ben betimlesi yüksek karakterle yoğun roman severim .Karakter derinliği yok gibi … Hikayelerde gelişim beklentileri yüksek birisi için uygun kitap değildi .