·72 syf.····Okunma: 07 Kasım 2024 15:31 Yazarla tanıştığım kitap bu oldu ve birkaç kitabını daha okuyacağım, dilini beğendim.
Öncelikle ilk kısımlarda safi betimleme olduğu için pek hoşlanmasam da sonradan fark ettim ki bu betimlemeler baya her şeyi gözümün önüne sermiş. Kitap oldukça betimleme içeriyor ama sıkacak düzeyde değil, her şeyin betimlenmesinden çok hoşlanmıyorum ama burda öyle bir durum yoktu. Çok tatlı hoş bir hikayeydi,Lyubov'un pozitifliği kıpır kıpırlığı çok sıcaktı.Çerezlik okunabilir, hoş bir kitap
Spoiler_
Kitabın sonunun belirsiz olması bence hoş oldu çünkü ben Valdevenen'in gemiye bindiğini ve gerçekten daima birlikte kaldıklarını düşünmek istedim. Umarım öyle olmuştur bir de adamın yaşça büyük olması pek hoş gözükmüyor, aşk denemez gibi geliyor. Bu yüzden okurken öyle değilmiş gibi düşündüm