·170 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2024 19:13 Zamanın çok ötesinde yaşayan,saygı duyulan,sevilen filozofların aşk hayatları çok sıradan insanlarınkine benzemesi beni şaşırttı.Binlerce yıldır isimlerini tarih sayfalarında, şimdilerde yaşatan bu insanların gönül işlerinde sınıfta kalmaları…Eşler arasındaki sorunların,çekişmelerin evrensel oluşuna tanıklık ettim.İnsanın kendisine çok anlam yüklememesi gerektiğini anladım.
Kitap çok eğlenceli geldi bana.Kolay okunuyor,sıkılmıyorsun.Çoğu yerde güldürdü beni.Şaşırdığım yerlerde oldu.
Gerçek görünenin arkasındadır.Bu kitapta da bunu net gördük.
Tolstoyda olsanız kadından çekiyorsunuz.
Tolstoyda olsanız kadına çektiriyorsunuz.
Sakin olun hepimiz deliyiz.iyi okumalar dilerim.