8/10
·612 syf.··
2024 160. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2024 10:58
Kitabın orijinal halini okumuştum beğenmiştim ve mangasını okumak çok çok daha farklı hissettirdi ve bayağı çok sevdim. Çizimlerle çok daha iyi açıklanmış konu bence. Ve tabi ki yeni bir kurgu da oluşturulmuş. Ve kitabın melankolisi çizimlerle birlikte çok daha iyi hale gelmiş. Konusu zaten genel anlamda biliniyor okumayan da kalmadı diye düşünüyorum ama mutlaka Manga haline de bakın derim özellikle korkunç kapağı ve içerisindeki çizimlerle beni büyüledi. Tabi ekstra olarak daha korkutucu ve şiddet öğeleri var. +18 içerik de gözönünde bulundurulmalı. Aslında bakılırsa kitaptan esinlenilmiş denebilir çünkü bu kitap oldukça açık saçık. Bu arada yazarı tanıyor musunuz bilmiyorum ama uzumaki ile tanımıştım kendisini özellikle korku anlamında hikayeler üretiyor. Gyo isimli litabı da değişikti. Genellikle grotest ve body horror tarzı işler çıkarıyor. Bu kitabında özellikle korku olduğunu ve yetişkin okurlar için olduğunu belirtmem gerekiyor. #insanlığımıyitirirken #junjiito #osamudazai #manga #korku #horror
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2022971 okunma
·
140 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.