“Ağlamak kötü bir şey mi?” “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 60 - Can Yayınları·Kitabı okudu
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.