Üç Renk
@Salih_Erol · 8yıl
Takip Et
“Ağlamak kötü bir şey mi?” “Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 60 - Can Yayınları
·
Kitabı okudu
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
16 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap