·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2024 22:12 Akıcı, anlaşılır, etkileyici bir anlatıma sahip olmasıyla birlikte, çok büyük bir eksiği var: Kaynakça... Bu kitapla birlikte Atatürk 'e dair bir çok bilgi(!) edindim ve bu bilgilerin dayanaklarını görmek istedim. Okuduğum basımda Kaynakça yoktu maalesef. Bu nedenle bilgiler havada kaldı.