Puan vermedi·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Kasım 2024 03:51 Okuduğum en zorlayıcı kitaplardan biriydi yer yer akıcı olsa bile çoğunlukla değildi ve okuyucuyu çok zorlayan bir dili var kitabın.
Kitap hakkında ne düşüneceğimi bilemiyorum sindirmek gerekiyor eseri ancak tek sefer okunacak bir kitap değil bence insan hayatının farklı dönemlerinde kitabı okuyup. Kaçırdığı noktaları
fark etmeli.
İşlenen felsefe bana Nietzschenin üst insanını anımsattı ve Nietzschenin kendi felsefesini oluştururken dosteveskyi'den etkilendiğini düşünüyorum.