Puan vermedi·531 syf.··Beğendi
· Bir Türk yazarın elinden çıkan bu kitap alışageldiğimiz Türk ormancılığından ayrılıp Farklı bir tarz katıyor Türk romanlarına. Kitapta karakterler üzerindeki duygular kelimenin tam anlamıyla muhteşem işlenmiş şahsen ben bir ara kendimi kitaba kaptırdığım sırada depresyona girip kitabı okumaya ara vermeye düşünmüştüm.cidden çok etkilenmiştim. Kitap beklenmedik şeyler yaratıp güzel ve okurun içinde bir ukte bırakmak bitiyor. Değişik bir tarz ama güzel bir tarz okunmalı diyorum.