Olumsuz Yorum
2/10
·176 syf.··
2024 33. kitabı
Kitabın adı ve yayınevi beni kitaba çekse de maalesef hayal kırıklığı yaşadığım bir kitap oldu. Birbirinden bağımsız hikayeler olmakla birlikte hikayeler aynı mekanda geçmiyor ki bu da kitabın adıyla bir uyuşmazlığa da sebep oluyor. Bunun yanında hikayeler kendi içinde bile dil olarak çok kopuk. Bir geçmişe, bir geleceğe, bir bugüne atlayan cümleler anlaşılması güç durumlara sebep oluyor. Çok fazla zaman ve olay değişimi var. Dil olarak akıcı değil ve İngilizcedeki bazı kalıp sözlerin anlamıyla değil de birebir çevirisi de ayrı bir anlamsızlık katmış. Okunsa bir şey kazandırmaz, okunmasa bir şey kaybettirmez bir kitap.
Kitap
Bizim Kasabadan Aşk HikayeleriAmanda Eyre Ward · Epsilon Yayinevi · 201783 okunma
·
174 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.