Maalesef çok sıkıcı buldum. Cengiz Aytmatov'un Toprak Ana kitabına benziyor ama Toprak Ana çok keyifliydi, onu beğenmiştim. İlk Türkçe köy romanı olduğu için önemli bir eser diyerek okudum. Doğal bir romandı. Konusu bakımından dönemin ahval ve şeraitini anlatmış. Sürükleyici, akıcı bir üslup yoktu. Beğenmedim. Keyifli okumalar