·314 syf.····Okunma: 12 Kasım 2024 12:20 Öncelikle bu kitabı okurken yazarın günlüğünü okuyor gibiydim. Neye üzüldüğünü, mutlu olduğunu, neler düşündüğünü okumak çok kıymetliydi. Nokta atışı tespitleri ile çok fazla alıntı yaptığım, altını çizdiğim bölümler oldu. Birçok konuda Montaigne'nin hayat tecrübelerinden kaleme aldığı, içerisinde geçmişten bugüne tecrübe edilmiş ve halen geçerliliğini koruyan bilgilere sahip ve insanın her sayfada kendini, kendinden biseyler bulabileceği aydınlatıcı muhteşem bir eser.
Mutlaka okunmalı. İlerleyen yaşlarda tekrar okumayı isterim.