·352 syf.····Okunma: 12 Kasım 2024 15:12 Bu kitabı lise yıllarımda okumuştum, bu yüzden biraz mazi oldu benim için. Geçenlerde bir yerde adı geçince tekrar okumak istedim. Hiçbir detayı hatırlamamam benim karıma oldu :) kitap cidden inanılmaz sürükleyici fakat asla gerim gerim gerilmiyorsunuz. Gerileyim, korkudan uykum kaçsın diye bu kitaba başlamayı düşünüyorsanız, daha iyi seçenekler var diye düşünüyorum. Yine de oluşturduğu merak duygusu ve sürükleyiciliği bakımından kitabı 2. kez okuduğuma pişman olmadım.
İyi okumalar :)