·360 syf.····Okunma: 12 Kasım 2024 18:25 Serinin ilk iki kitabını büyük bir heyecanla okudum, bu kitap da fena sayılmazdı. Ancak yazar birçok konuda tekrara düşmüş gibiydi. Tahmin edilebilir bir son olmuştu ve beni şaşırtmadı. Özellikle Enzo'nun yakışıklılığının her fırsatta abartılmasını hiç yerinde bulmadım. Yine de genel olarak akıcıydı ve merakla okumaya devam ettim. Umarım dördüncü kitap gelmez.