Puan vermedi·520 syf.··
2024 19. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 11 Kasım 2024 22:28
Herkese selam. Bugün en meşhur korku kitaplarından olan Dracula’yı yorumlayacağım. Zaten dizisini izleyip çok beğenmiştim (Netflix versiyonu) ama kitabı çok çok daha iyiymiş. Ayrıca diziyle kitap arasında ciddi fark var. Kont Dracula yıllar sonra kendi evinden çıkma ve Londra’ya gelme fırsatı bulmuştur. Bunu da Londra’da yaşayan bir emlakçı sayesinde yapar. Londra’da bulduğu insanlarla beslenir ve onların da kanını zehirlemeye başlar. Bu durumdan rahatsız birkaç genç de Kont’a karşı birleşirler. Okurken -özellikle de ilk kısımlarını- çok eğlendim. Oldukça akıcıydı ve korkudan çok, hafif gerilim vardı. Karakterlerin birbirine bağlılığı ve dostluğu beni çok etkiledi. Birbirleri için yaptıkları ve Kont Dracula ile aralarında geçen heyecanlı maceralar çok hoşuma gitti. Sonu da tam beklediğim gibi bir son oldu. Sonuna kadar çok heyecanlı bir kitaptı. İlk başlarda karakterlerin birbiriyle bağlantılarını ve kim olduklarını anlamakta zorluk çektim çünkü karakterlerin günceleriyle anlatılıyordu kitap ve günceler arasında atlama oluyordu. Sonra okudukça birbirleriyle bağlantıları oldukça oturdu. Uzun bir kitaptı ama okurken akıcılığından dolayı uzunluğu fark edilmiyordu. Sizin de okurken çok eğleneceğinizi düşünüyorum. Herkese iyi okumalar.
DraculaBram Stoker · Can Yayınları · 20216,3bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.