8/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2024 43. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2024 21:52
Genel olarak kitabı beğendim. Ama bence ilk kitap daha güzel ve daha hareketliydi. En önemlisi Edan ilk kitapta ön planda olan karakterdi. Ama bu kitapta Edanla ilgili kısımlar çok azdı. Ve bu beni hiç tatmin etmedi. Zaten kitabı Edan için okuyordum. Böyle olunca biraz sıktı açıkçası. Ama yine de konusunun güzelliği nedeniyle okunur. Maianın yavaş yavaş iblise dönüşmesi, bu süreçteki mücadeleleri, Edanla birlikte Lapzura gidip Balduru öldürmeleri, Shansenin ordusuyla savaşmaları… Kitapta bazı önemli sahnelerin çok hızlı geliştiğini düşünüyorum, bu da pek hoşuma gitmedi. Leydi Sarnaiye gelirsek. Garip karakterdi. Bir öyle bir böyleydi. Çözemedim ama yine de Lord Xinanın ölümüne üzülmedim diyemem. Sonlara doğru bir heyecan bastı. Nedenini söylersem spoiler olur. Nihayet mutlu sonla bitmesi rahat bir nefes aldırdı. Kısacası haraketli, heyecanlı ve güzel bir seriydi. İkinci kitapta Edanın çok fazla ön planda olmamasını görmezden gelirsem eğer tavsiye ediyorum.
Akşamı ÇözElizabeth Lim · Yabancı Yayınları · 2022572 okunma
·
222 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.