Puan vermedi·52 syf.··Beğendi
· Kızıl Elma... Aşkın, tutkunun, yoğun duyguların daha güzel bir ifadesi olabilir miydi?
Hele ki karşılık alamayıp, kalbi kırılan gencin yaşadığı o anın aklına daha da saplanması, onu içine çekmesi ve neticede bir daha kimseye "kızıl elma" almamasının daha güzel bir anlatımı nasıl olabilirdi?