Atiye D.
@AtiyeDura · 1yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
418 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 114. kitabı
Ahmet Ümit severim ama bu kitabı beklentim çok altında kaldı kaldı. Dönemin olaylarını üstün körü anlatmış. Gezi olaylarına girmiş ama ne şiş yansın ne jebap yansın şeklinde. Yeni kitabını okumayı merakla bekliyorum.
Beyoğlu'nun En Güzel Abisi
Ahmet Ümit · Everest Yayınları · 2019
43,5bin okunma
4 beğeni
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap