Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2024 00:00 Evettt bu kitap nasıl anlatsam; güzeldi etkileyici hikayeler vardı içinde
Dostoyevsky nin Sibirya da sürgündeyken orada hapishane anılarını yazmış olan birinin anılarının derlemesi
Aslında hapishanedeki kişilerin ve onların karakterlerinin analizi gibi hikayelerden oluşur bir kişinin izlenimi üzerinden anlatılıyor
Yani güzel diyebilirim fazla etkilendim mi bilemiyorum