Kitabın abartılacak bir olayı yok. Konusu güzel ama göklere çıkartacak kadar değil. Yazarın okuduğum tek kitabı operatör ama diğer kitaplarının daha güzel olduğuna inanıyorum. Çünkü konu ve kurgu açısından bana daha çok hitap eden kitaplar. Fakat bu kitapta ağır bir fantastik kitap okuduktan sonra okunabilecek çerezlik bir kitap.