Öyle güzel öyle tatlı ama bir o kadar da dram dolu bir kurguydu ki hayran kaldım. Arkadaş ilişkileri olsun, aşk hayatı olsun, ters köşe olsun her bir düzen içerisinde idi fakat ana karakterimiz biraz fazla drama Queen di bu kitapta... Normalde Umut'u 1. Kitapta gayet sevmiştim ama bu kitapda biraz fazla aptaldi.. Ters köşeler minik minik var karakterlerin yaşadığı çok acilarda (özellikle ana karakterin) var buna rağmen tatlı bir hikaye uzun zamandır bu kadar hızlı okuduğum bir kitap olmamıştı 3 saate bitirdim. Ayrıca unuttum şunu söylemek isterim yazarın dili basitti erkek olduğundan dolayimi yoksa böyle bir yazım tarzına sahip olduğundan mi bilemiyorum HİÇ BİR İNCELEMEM KOTU AMAÇLI DEGİLDİR BU YORUMLARİM BENİM OZNEL DUSUNCEMDİR Emre Gül