·152 syf.····Okunma: 14 Kasım 2024 23:11 Melek kaçmaya zaman,savaşmaya güç bulamamış belki fırsat verilse hayatı tanıyacak ve sevebilecek bir insan. O, kişi olmaya imkan dahi bulamamış bir obje. Çocukluğundan bu yana ona yüklenen sorumluluk ve hatta işkencelerden ötürü hayatın ne olduğunu anlayamamış; itilip kakılmaktan, ne fiziksel ne de ruhsal bakımdan gelişimini sürdürememiş bir şey. Ne bir çocuk, ne bir kadın, ne de bir insan tam anlamıyla. Sadece sahipsiz ve kimliksiz bir kadın.Eserin üzerinden on yıllar geçmesine rağmen günümüzde hala aynı şeyler hatta daha beterleri yaşanıyor...Okumayı bırakmayı düşündüm bir ara zira anlatılanların gerçek olduğu fikri bana ağır geldi ama bitirmeliydim ve bitirdim de....ilk defa bir.kitabı bitirdiğim.için omuzlarıma yük bindi gibi hissediyorum yaşanıların gerçek olmasına mı yoksa pınar kür gibi donanımlı birikimli.bir yazarın kurguladığı bir eser yüzünden savunma yapmak.zorunda bırakılmasına mı tepki göstersem bilemedim...Yasaklanan eserler daima başyapıt olmuştur ve bence bu eser kesinlikle başyapıt olmalı ve hakettiği ilgiyi göreceğine eminim...Umarım başka melekler bu pis ve iğrenç kaderi yaşamazlar....