Kısa ama zengin bir eser...
10/10
·64 syf.··
Beğendi
·
2024 52. kitabı
Okurken gerek kendi hayatından kesitler kattığı gerekte hiç tanımadığı babasına göndermeler ,atıflar yaptığını düşündüğüm bir kitaptı ve çok beğendim yazarın dilini. İki hikayeyi de cidden konudan koparmayıp,karmaşılaştırmayıp ve konuyu yarım bırakmayıp bütün bir kitabı ayakta tutuyor.Yazarın genel olarak betimlemerine bayıldım özellikle de mekansal betimlemeler cidden çok hoşuma gitti.Kısa bir kitap olsa da içerik olarak zengin bir kitaptı kesinlikle öneririm...
Japon Edebiyatı
Köpeklere ve Duvarlara DairYūko Tsushima · Can Yayınları · 2024444 okunma
·
179 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.