Okurken gerek kendi hayatından kesitler kattığı gerekte hiç tanımadığı babasına göndermeler ,atıflar yaptığını düşündüğüm bir kitaptı ve çok beğendim yazarın dilini.
İki hikayeyi de cidden konudan koparmayıp,karmaşılaştırmayıp ve konuyu yarım bırakmayıp bütün bir kitabı ayakta tutuyor.Yazarın genel olarak betimlemerine bayıldım özellikle de mekansal betimlemeler cidden çok hoşuma gitti.Kısa bir kitap olsa da içerik olarak zengin bir kitaptı kesinlikle öneririm...