Amazon kitap alışverişim sırasında "bu kitaba bakanlar bunlara da baktı" bölümünde karşıma çıkan bir kitap oldu "İpekten Örer Zırhını". Önce kapak fotoğrafını beğendim, sonra arka kapak yazısını okudum. Öykü kitaplarını zaten severim ve yazarımız Dilek Türker ile böyle tanıştım. İlk iki öyküsünü okuyunca başka kitabı var mı diye araştırdım, 2017 yılında "Avucumda Çimen İzi" adında bir kitabı yayınlanmış. O kitabını da okumayı istiyorum.
Kitapta on iki öykü var. Etrafımızdaki insanların hikayelerini yazmış bize Dilek Türker. Küçük insanların, sokaktaki insanların, bizlerin hikayesini yazmış. Hepimizin başına gelen/gelebilecek, acı/tatlı, güzel/kötü olaylar... Betimlemeleri ve tasvirlerini ayrıca sevdim.
Yeni Bir Yıl, Çerçeveler, Kumpanya en çok hoşuma giden öyküler oldu.