Bitirene kadar canımdan can gitti. Bitirince de bi köşeye fırlattım vallahi. Kitabından önce dizisine başlamıştım birkaç bölüm anca dayanmış, yarım bırakmıştım. Kitabını da yanlışlıkla almışım zaten. Almışken bir şans vereyim dedim vermez olaydım şekerim. İletişim özürlüsü iki insan konu bu. İkisi da saçma sapan yemin ederim aynı olay örgüleri her şey aynı sıktı baya. Seven varsa kusura bakmasın şekerim siz nasıl kitaplar okuyorsunuz da bu kitabı sevebiliyorsunuz?