·136 syf.····Okunma: 17 Kasım 2024 11:32 Kitap hakkında en ufak bir bilgim yoktu. Karşıma çıktı aldım. Yolum kesiştiyse içinde öğreneceğim bir şeyler saklıyordur diye düşündüm. Sadece basit bir denk geliş değildir umarım hayatıma katacağı diyerek başladım. Hayatıma tek katkısı karşılaşmamız oldu. Bu kadar edebi anlatım yapılmaya çalışılıp yapılamadığına ilk defa rastladım. Gereksiz detaylar hayata karşı gereksiz romantize edilmiş bakış açısı. Artık dayanamayacaktım ki kitap bitti. Tamamen şişirilmiş bir kitap olduğunu düşünüyorum.