Spoi var
Serinin kendisi sevdiğim serilerden biri ama bu kitap diğerlerine göre benim beklentimi karşılamadı.Ve kitapın sonu çok açık uçlu bitti böyle son ne bileyim hiç iyi değildi.Hatta garip seslene bilir kitapın sonunun okurların tahminleri gibi bitmesi(Ölmeleri) daha tatmin edici son ola bilirdi.Çünki kunt karacaya kırıldımı ya ilişkileri devam edecekmi diye bir sürü soru işareti bıraktı aklımızda ve son beklediğimiz gibi olsa en azından hikayenin bittiğini hissederdik.