"Hava kapalı, bense üzgünüm.."
.
.
"Bazı bazı, bir dakikalık olay bütün bir yılı dolduran olaylardan çok daha etkili olur."
.
.
"İnsanın bilmediği bir acıyı yatıştırması her zaman güçtür."
.
.
Merhabalar herkese
Bugün size Kamelyalı Kadın ile geldim. Kitaba başlarken endişelerim vardı. Ancak okuduğum zaman endişelerimin yersiz olduğunu anladım. Kitap gayet çok güzeldi. Yazarın dili çok sade ve akıcıydı. Kitapta Armand ve Marguerite 'nin imkânsız ve hüzün dolu aşkı anlatılmaktadır. İmkansızdır onların aşkı. Çünkü Armand her ne kadar Marguerite'yi sevse bile ailesi ve çevresinin istemediği bir kadındı o.
Armand ve Marguerite kimseyi dinlemeksizin aşkları için çaba gösterirler, kendi hayatlarını yaşamak için hayatlarını değiştirirler. Ta ki bu aşkı istemeyen Armand'ın babası devreye girene kadar..
Burada kitabı anlatmaya kelimelerim yetmez diye düşünüyorum:)
Aşk, fedakârlık, tutku ve nefret...
Kitapta bütün duygular kendini çok güzel bir şekilde hissettiriyordu. Ben okudum çok beğendim. Siz de hüzünlü bir aşk romanı okumak istiyorsanız kesinlikle tavsiyemdir