Güzel, basit bir hikaye. Birçok mantık hatası var ama çocuk kitabı diye es geçiyorum. Yalnız bir yerinde yarı maymun yarı insan daha "evrimini tamamlayamamış" bir varlıktan bahsediyor. Darwinizm ve evrimi çocuk kitaplarından uzak tutsak daha iyi olur diye düşünüyorum. Onun dışında hikayenin Karain mağarasında geçmesi hoştu. Ama tavsiye edeceğim bir kitap değil.