Ne Yaptığını Biliyorum
3/10
·344 syf.··
2024 42. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Kasım 2024 21:32
Spoiler Yazarların kitaplarında ters köşe yapacağım diye okurlarını kandırmalarından nefret ediyorum ve bu kitaptan da nefret ettim. Ben bir kere polisiyeden nefret ederim ve bakınca bu kitabı beğenmeme sebebim bu olabilir diye düşünebilirsiniz ama değil, bu kitap şimdiye kadarki okuduğum polisiye romanlarında okunması en keyifli olandı (en azından gerilim hissedilebiliyordu) ve verdiğim 3 puan da bunun hatrı için zaten. Güzel ve akıcı bir anlatım tarzıyla yazılmış, maalesef bunun dışında kitabın benim gözümde hiç değeri yok. Kitap; kadın, erkek ve katil olmak üzere 3 kişinin bakış açısından yazılıyor ve her birinin pov'unu okurken katilin o olduğunu düşünerek oluyorsunuz. Katilde sıkıntı yok, asıl sıkıntı kadın, erkek ve diğer herkeste çünkü bu hikayede herkes potansiyel katil. Ama kitabın sonunda da katil bunlardan biri değil çok alakasız biri çıkıyor. Benim için o kadar da şaşırtıcı değildi çünkü onun katil olabilme ihtimalini de hesaplamıştım ve katilin o olduğunu okuduğumuz bölümde yaptığım tek şey göz devirmek oldu çünkü 'vay be' değil de 'ne alaka' dedim bitirdikten sonra (önceden bu ihtimali düşünmeme rağmen çünkü o kadar alakasız) Kitabın hikayesi güzel, anlatım tarzı güzel, açıkça hissedilen bir gerilim var ve gizem unsurları iyi yerleştirilmiş ama ben beğenmedim. Bu aralar gerilim kitaplarına çok sardım ama bana bitirdikten sonra büyük bir ters köşe yaşatan bir kitap okumadım hiç, bana önerirseniz çok mutlu olurum:))) iyi okumalar. Edit: bu arada Rachel'dan nefret ediyorum ve bence başına gelenlerden çok daha fazlasını hak ediyordu. Hatta bence ölüm onun için bir kurtuluş oldu, bu kadar basit olmamalıydı sonu. Ayrıca Cat ciddi anlamda bok yoluna gitti, başına gelenleri hak etmeyen bir o vardı zaten(Anna'da hak etmiyordu aslında). Onun acımasızca harcanmasına üzüldüm:(
1000k
Ne Yaptığını BiliyorumAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20227bin okunma
·
2.446 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok haklı bir yorum ama ben bu tarzı çok seviyorum 7 verdim… Ama kesinlikle wow dedirtmek yerine ne alaka dedirtti. Evet ters köşe ama çok saçmaydı. Kitabın sonuna kadar çok büyük bir zevk aldım. Yazarın yazımı çok güzel.
Teşekkür ederim ☺️ gerçekten kitabı yazarın yazım tarzı kurtarıyor
Sessiz hasta ve hizmetçi kitabını tavsiye ederim
Hizmetçi'yi okumuştum, Sessiz Hasta'yı da en kısa sürede okuyacağım teşekkür ederim tavsiyeniz için 😊
Wulf dorn nun oyun oyunbaz kitabını oku çok iyi ters köşe
Wulf Dorn'un kitaplarını duymuştum, okuyacağım en kısa zamanda. Teşekkürler öneri için 🙂
Rica ederim