Puan vermedi·238 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2021 15:35 Tam 3 yıl önce özel inceleme yerine yazdığım incelemem
Kitabı henüz bitirdim ve bende yarattığı fantastik dünyasının etkisinden henüz kurtulamadığım için şuan çok pozitif yanlı bir yorum yapacağım. İhsan beyin kitabını ilk kez okuyorum ve yazarı bu zamana kadar keşfetmediğim için kesinlikle pişmanım. Hani bazı kitaplar vardır cidden okurken zihniniz sürekli çalışır ve sizi zorlar ya aynı o kitaplardandı. Dili çok güzel şekilde kullanmış anlattığı şey ne kadar karmaşık olursa olsun size onu rahatca anlayabileceğiniz bir metin sunmuş. Karakterlerin geçmişi ve geleceği konusunda kesitlerin verilmesi farklı bir olay anında eski bir karakterin bir yandan devam eden hikayesi hakkında bilgi verilmesi beni en çok etkileyen şeylerden biriydi. Sanki sokakta gezerken bir anda eski bir dostu görmek gibiydi. Tek konu üzerine yoğunlaşan kitap okumaya alışkın biri olarak bu kitabı okuduğum için çok mutluyum. Yazarın diğer kitaplarına da kesinlikle bakmak istiyorum. Yeni bitirdiğim kitabın heyecanıyla zihnimde toplayamadımğım cümlelerin kısaca özeti bu
3 yıl sonra tekrar okuduğumda eklemek istediğim düşüncelerim :
Kitabı ilk okuduğum zamandan sonra çok fazla hayran kaldığım ve kesinlikle tekrar okurum dediğim bir süreçten sonra tekrar okumak bugüne nasip oldu. Okurken ilk okuduğum heyecanı hissettim mi emin değilim hatta daha fazla beni huzursuz eden bazı noktalar aklıma takıldı. Bu noktalar bir önceki incelemem de dediğim gibi zihnimi çalıştıran ve beni zorlayan yerlerdi. Her okuduğumda farklı bir duyguyla ayrıldığım bu kitapla bir dahaki karşılaşmamda ne hissederim acaba ?