Kitabı çok da beğendiğimi söyleyemem. Kopmadan okumak imkansız çünkü kelimelerin yarısı eski türkçe ya da arapça farsca olabilir. Haliyle “ne dedi bu şimdi “ diye kelimeleri anlamaya çalışınca insan sıkılıyor. Kopuyor. Kitap, yazıldığı dönemde çok çok çok fazla şey ifade ediyor ve hatta bilinmeyenin acabası hisleri ile heyecanlandırıyor olabilir ama bu zamanda E=mc2’nin ne olduğuna, kuantuma, matrixe fazlasıyla hakimiz. Tasavvufdan hoşlananlar için güzel. Ama ben maddeyi ve manayı bilimsel öyküleştirenlerden hoşlanıyorum.