Puan vermedi·944 syf.····Okunma: 18 Kasım 2024 01:03 İlk kitaba oranla bence yavaş bir temposu vardı, özellikle de ik yarı. Andarna'nın ergenliği, Tairn ve Andarna'nın didişmesi kitabın en iyi yanlarından biriydi. Her ne kadar yavaş bir temposu olsa ve ara ara sıkılıp kitabın fazla uzatıldığını düşünsem de son yüz sayfayı soluksuz okudum. Şunu sormak istiyorum yazara:
Nedennn? Niye bunu bize yaptı?
Ayy hala o şeyi düşündükce içim sıkışıyor. Öyle bir his oluştu ki ağlamalar geldi ama ağlayamadım.
Aksiyon ve Andarna'nın sahneleri biraz daha fazla olsa çok daha iyi olurmuş.