Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli."
Duygu ve Düşünce
··2 alıntı·
6,5bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Düşünmekten beyni yorulanlara...
Ümit
Gönderi Sahibi
Düşünmek insanı bir serüvene cikararır,hikayeler anılar ve şarkılar seni peşini bırakmaz,bazen yeniden başlamak lazım herşeyi olduğu gibi bırakıp ,ruhuna iyi gelen her neyse onu yetiştirmek lazım beyninde ve yüreğinde ☺️
Kitabın en boş cümlesi.
Ümit
Gönderi Sahibi
Bazen anlamaya çalışmaktan yorulursun ,bazende anlamasazsin