·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2024 00:00 Yine muhteşem bir sebastian fitzek kitabı. Kitabın neden beğenilmediğini ve neden bu kadar düşük puan aldığını hiç anlamadım. Kitapta sürekli bir koşturmaca var. Bol gerilimli, bol koşturmalı harika bir kitap. Düşük puanına aldırmayın alın okuyun. Kesinlikle tavsiye ediyorum.