Bir solukta okudum diyebilirim ancak henüz teknik direktörlük kariyerine başlamamış olmasından yahut diğer gelecek kaygılarından olsa gerek, çok fazla kesin ifadeler kullanmamış. Kitabın çevirisini de çok beğendiğimi söyleyemem ancak her şeye rağmen onu yakından tanımak güzeldi.