Puan vermedi·496 syf.····Okunma: 19 Kasım 2024 00:22 Evet geldik serinin sonuna. Kitabı okurken fantastik film izliyor gibiydim. Mantık aramadığınız sürece gayet sürükleyici bir kurgu. Son kitap baya hareketliydi. Durağan bir yanı yoktu. Diğer kitaplarına göre iyiydi fakat nedense diğer kitaplarına nazaran mantık hatası ya da saçma yerler bu kitapta daha fazlaydı. O kadar mantıksızlığın içinde bari sonunu da daha iyi bağlasaydın diyesim geliyor. Mutlu bir bitiş ama sonu mutluya gitmeyen kısa bir mutlu son olmuş. Konusuna gelecek olursak, Neftis’i alt eden Ayliz Seth’in Apep’i serbest bırakmasıyla şok olur. Her şey alt üst olur çünkü kaos dünyaya gelmek üzeredir ve her şeyi yok etmek istemektedir. Alametleri sürüp zaman daralırken kara büyü ile daha da güçlenen Ayliz her şeyin üstesinden gelir fakat ödeyeceği bedeller de vardır tabi ki.. bedeller ödenir ve her şey normale döner, tabi ki herkes için belki de değildir..
sonuç olarak seriye uygun bir son kitap olmuş. Mısır üzerine yazılan fantastik kurgu arayanların sorgulamadan ve mantık aramadan okuyabilecekleri çerezlik sürükleyici bir seridir.