5/10
·52 syf.··
2024 46. kitabı
Zweig'ı ve dilini çok severim ancak bu kitap bir aşk öyküsü değil, illegal bir şeyi romantize etmek extra irite edici görünüyor bana kalırsa. Yani Zweig okumamış birine bunu tavsiye etmem çok daha iyi eserleri var. Kitap 1 saatte biten akıcı bir kitap , dili güzel ancak konudan ötürü hoş değil.(spoiler içerir) Aşkı saf duygularla tanımlayıp ortaya çıkışını ihanet gibi kötücül bir olayla bağdaştırmak romantik de doğru da gelmiyor göze. İnsani gerçekliği olan bir kısmı vardı ki Ludwig'in kadınla görüşmesini "dostça olduğu için doğal" olarak düşünmesi ihanet eden bir insanın kendine söylebileceği bir avuntu. Kitabın vicdani yüke de biraz değinmesini beklerdim, sonu da pek iyi bitmedi gibi
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,6bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.