7/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 2. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2024 17:12
; 7/10 kitap iyiydi. bu türü okumayı özlemişim. bu seriyi okumayı özlemişim, bu seriye asla devam etmeyen pegasus senden nefret canım. kitap okumayı özlemişim ya. kitap karakterlerinin ikisi de beni kendilerine sıfıra sıfır bağlamamış olsa da güzeldi. aeron’ın kitap boyunca ‘ben hiçbir kadına ihtiyaç duymayan köküne kadar erkeğim’ tavırlarından bi bıkkınlık gelmedi değil. eee ben zaten bana bıkkınlık veren nefretlik adamlara hayran olduğum için kitap su gibi aktı. olivia saf desem değil, azmış kudurmuştan beterdir desem değil, zaten kızı bu halde melek olmaya da uygun göremedikleri için kanarlarından oldu ama kendinden ödün verecek şekilde iyilik peşinde koşmaya da son gaz devam etti. dur, dur bu bana bir yerden tanıdık geliyor.. ay bu benim enayilik seviyesi işte, olivia al seni vur bana. kitabı okurken eğlendim diyemem beni eğlendiren bir kitap olmadı ama böyle ilerlemek, okumak istediğim, bir sonraki sayfada ve bölümde ne olacak diye merak ettiğim bir kitap oldu. pegasus bunu da şans eseri görüp okursan gözünü seveyim devam et şu seriye, şu türe..
En Karanlık ArzuGena Showalter · Pegasus Yayınları · 2015259 okunma
·
562 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.