Çok beğendiğim bir kitap oldu. Farklı bir kadın tanıdım ama ne kadar sağlıklı bilemedim. Kendisi bir psikanalizci fakat bir narsist de olabilir. Özgür, kuralsız, kural dışı bir kişilik ve mutlu bir insan ?? Bence aslında mutsuz, bastırılmış bir şeyler olabilir mi? Hayatını da tam anlatmamış zaten. Güzeldi. Lou SaloméSelda Terek