·408 syf.····Okunma: 19 Kasım 2024 23:15 Çok sevdiğim bir yazar olan Tess Gerritsen tarafından olumlu yorumlanan bir Türk kitabı görünce hemen aldım, seneler sonra okudum, okurken de bir ara yarım bıraktım :). Kitaba başladığımda çok basit gelmişti. Hatta bazı bölümler saçma bile gelmişti ama bir şekilde hikaye beni içine aldı. İyiye yakın orta derece bir hikaye diyebilirim fakat finaldeki bir olay beni öyle içine aldı ki baş karakterin hislerini hissettim diyebilirim (üzmeyin beni da). Kitabın son cümleleri de serinin ikinci kitabı hakkında merak uyandıracak şekilde bitirilmiş. Ha bu fiyatlardan sonda ikinci kitabı alıp okur muyum? Sanmıyorum.